מתאם הביטחון בבית מרן: "יש לנו היסטוריה לגבי מה שקרה עם באבא אלעזר"

אסתי פלד No Comments on מתאם הביטחון בבית מרן: "יש לנו היסטוריה לגבי מה שקרה עם באבא אלעזר"

מתאם הביטחון בבית מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי, מאיר גרוס בריאיון מיוחד ל"מהדורה המרכזית" מספר לראשונה על סידורי האבטחה בבית הרב, על ניסיונות הפריצה והתקיפה ע"י תימהוניים, "אנשים שניסו לשבור את הדלת ואת החלון, ולך תדע מה נמנע בכך שהם לא הצליחו להיכנס"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מתאם הביטחון בבית מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי, מאיר גרוס התראיין הערב (שלישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן על רקע האיומים הקשים מצד מתנגדי חיסונים תמהוניים. מאיר סיפר כי "רק לאחרונה ניסו לשבור את דלת הפלדלת הציר התחתון התפרק, אנשים מגיעים באמוק בטירוף גדול מאוד וגם דלת פלדלת מצליחים לחבל בה בצורה משמעותית".

גרוס מסביר "בגדול זה לא משהו חדש, בשנים האחרונות נפתחו עשרות קריאות שהגענו למקרי מצוקה ממשית, של אנשים שניסו לשבור את הדלת ואת החלון, ולך תדע מה נמנע בכך שהם לא הצליחו להיכנס".

מאיר מוסיף ומספר על מתנגדי החיסונים למיניהם, "בזמן האחרון מתנגדי החיסונים שלאו דווקא מהציבור החרדי, אדם ללא כיפה הגיע בשבת ואמר שהוא הגיע מהרצליה והוא חייב לדבר עם הרב על החיסונים"

יחד עם זאת היו אנשים שבאו לדבר ואפשרו להם זאת, "היו אנשים שבאו לרב והראו לרב מסמכים על החיסונים שחלקם תורגמו מאנגלית לא תמיד הם היו אותנטים אבל זה בסדר. אבל שמגיעים אנשים שבאים לעורר פרובוקציה זה דבר לא נורמלי, יש לנו את ההיסטוריה עם מה שקרה עם הבבא אלעזר זצ"ל וצריך למנוע את הדבר הבא".

מתאפ הביטחון בבית הרב מסביר כי "בכניסה לבית ובבית בכלל יש מאבטח על תקן קבוע בשעות קבלת הקהל, אנו עושים את מירב המאמצים, בשנים האחרונות אין דבר כזה שאדם נכנס לבית ללא תיאום, גם אם זה לא מבית הרב תמיד זה דרך מקשר, ולכן תמיד שאדם מגיע לדלת אנחנו שואלים מי קבע את התור ובודקים את זה".

בסיום הריאיון אומר מאיר גרוס, "אנחנו עושים את כל ההשתדלות שאנשים שלא צריכים להיות בפנים לא יגיעו אבל זה לא מאה אחוז. כולנו מקווים שבאמת שהמצב יישאר כמו שהוא ולא יגיעו מצבים קשים יותר".

 



0 תגובות